Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

Car tuning
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter

Autor Nachricht
freesoul

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 10:25    Titel:

@sitzi: Do nos hot holt amo an guitn gschmock wos tuning unbelongt Lachen Cool ... nana, dai... gfolltmo dass jemand mein fanatismus für n celica toalt Sehr glücklich

@salomonrider: tunen soll jeder wie und wos er will... deswegn ischs jo geil...
und de leit wos do moanen das tuning mit an aufmerksamkeitssyndrom verbundn isch, gien mir grundsätzlich auf die EIER Cool

Gast

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 10:29    Titel:

http://img115.imageshack.us/img115/2127/alfaromeo33tuning014ij.jpg

a1b2c3

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 11:29    Titel:

enjoyit

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 13:23    Titel:

nos hat folgendes geschrieben:
und de leit wos do moanen das tuning mit an aufmerksamkeitssyndrom verbundn isch, gien mir grundsätzlich auf die EIER Cool

Wenne durchgelesn hosch wos i gschriebn hon wissasche wos i moan. i find tuning in ordnung, jedn sein soche wisn gfollt, hel isch mir gleich.

Obo i glab de leit wosn soan magnum autunen hom gonz a storkis ads (aufmerksomkeitsdefizit syndrom) weils heint zu toge oanfoch nimma ungemessn isch mit an 2,5-3 tonn auto manondozufhorn wos 30-40 lito benz sauft! I als politika tats vobietn odo sovl saftig steuon augn haudn dass sichs niamand mehr doleistet!

des isch meine meinung dozui!

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

covi

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 13:27    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:
nos hat folgendes geschrieben:

Wenne durchgelesn hosch wos i gschriebn hon wissasche wos i moan. i find tuning in ordnung, jedn sein soche wisn gfollt, hel isch mir gleich.

Obo i glab de leit wosn soan magnum autunen hom gonz a storkis ads (aufmerksomkeitsdefizit syndrom) weils heint zu toge oanfoch nimma ungemessn isch mit an 2,5-3 tonn auto manondozufhorn wos 30-40 lito benz sauft! I als politika tats vobietn odo sovl saftig steuon augn haudn dass sichs niamand mehr doleistet!

des isch meine meinung dozui!

main stimme krigsche hot et....

enjoyit

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 13:31    Titel:

tonyhawk hat folgendes geschrieben:
main stimme krigsche hot et....

ebn ischs umdenkn und umsetzn schwar... Mit den Augen rollen

freesoul

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 13:32    Titel:

meina a net Auf den Arm nehmen
i hon selber a mehr a freide mit tiafe autos, obo wenn oaner a greaßere freide mit an truck hot und es sich a leistn konn, semm soll man ihn de freide lossn... Cool

fh

BeitragVerfasst am: 03.05.2007, 15:03    Titel:

Do neue Honda Civic:

http://www.tuningblogger.de/uploaded_images/LSD_Honda_Civic_2006

kuen

BeitragVerfasst am: 31.05.2007, 20:02    Titel:

iz woase et genau ob des doher passt, obo i on a et giwelt a nois Thread aution... do geats jo um car-tunnug und viel om jo an golf, viel a an 2a, und do isch a video fa an crashtest wos mior firkimp mit asean grotte warmos wo po zi gfährlich zi forn aso wies den zommdruckt und noar no getunnt i woas et, wos sog es dozui?
http://youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk

Lioba letz gfohrn aswie guit gong

enjoyit

BeitragVerfasst am: 31.05.2007, 20:37    Titel:

@keuen des isch a auto wos seit 1983 afn morkt ungebotn werd, hem ischs logisch dassz mit an heintign auto nimma miteholtn konn... i glab in die meistn wars eh zu schode so an urolt golf zu tunen

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Youonweb.it Foren-Übersicht -> Allgemeines Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5  Weiter
Seite 3 von 5

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.