|
|
Autor |
Nachricht |
santaclaus
|
Verfasst am: 05.05.2008, 20:30 Titel: |
|
|
ruthi2 hat folgendes geschrieben: | na ehrlichgsog konni mit TECHNO ibohaup nix onfong...uanfoch grausig!! obo mir kimp a fie dass itz dou winiga lait san dei wosn techno lissn obo dofie san viieeelll meara metalfans dozui kemm... |
...trend?! _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
|
ruuth
|
Verfasst am: 05.05.2008, 20:35 Titel: |
|
|
santaclaus hat folgendes geschrieben: | ruthi2 hat folgendes geschrieben: | na ehrlichgsog konni mit TECHNO ibohaup nix onfong...uanfoch grausig!! obo mir kimp a fie dass itz dou winiga lait san dei wosn techno lissn obo dofie san viieeelll meara metalfans dozui kemm... |
...trend?! |
obo es gab sooo schiena ondra musig a nö...auso metal!!!!
|
|
|
dav9
|
Verfasst am: 05.05.2008, 20:36 Titel: |
|
|
santaclaus hat folgendes geschrieben: | ruthi2 hat folgendes geschrieben: | na ehrlichgsog konni mit TECHNO ibohaup nix onfong...uanfoch grausig!! obo mir kimp a fie dass itz dou winiga lait san dei wosn techno lissn obo dofie san viieeelll meara metalfans dozui kemm... |
...trend?! |
i mog net techno,
obo electronic! _________________ "Ein schwacher Geist verurteilt alles, was über seinen Horizont geht"
|
|
|
maniac
|
Verfasst am: 05.05.2008, 20:37 Titel: |
|
|
tecno, hardcore, goa, hardstyle san di geilschtn musikrichtungen. mir taug widorum metal et.... nix gegn de wos sich ungschprochn fühl. _________________ Don't drink and drive, but smoke and fly...
|
|
|
maniac
|
Verfasst am: 05.05.2008, 20:41 Titel: |
|
|
freakz hat folgendes geschrieben: | lukfis1 hat folgendes geschrieben: | Musik definiert als die künstlerische Erzeugung akustischer Ereignisse
(Wikipedia)
aus dem folgt:
Techno = Musik
Musik = Kunst
Techno = Kunst
Problem gelöst! |
Zitat: | ...künstlerische Erzeugung |
Ob man fa Kunst redn konn ?
Wenn i anfoch olls voschidina sochn in an Topf wirf, bin i sem a guito Koch? ... Wenne vosteasch af wos i hinaus will | mix amo wos in 6 min. afan mischpult zom, noar schreibsche des inne... _________________ Don't drink and drive, but smoke and fly...
|
|
|
chris90
|
Verfasst am: 06.05.2008, 16:41 Titel: |
|
|
dav9 hat folgendes geschrieben: |
i mog net techno,
obo electronic! |
gonz ginau aso gets mir a, und mi nervts wenn leit in untoschied net kenn und ibo oan herziochn wenn man sog man hörcht electronic, und si hörchns noa selbo ohne es zi wissn...
|
|
|
r
|
Verfasst am: 06.05.2008, 17:11 Titel: |
|
|
huch.... zi den thema isch bessa et viel sogn.... suscht kannts toate gebm nana +scherz+
hmmmm i bin froa dass do in puschtotol in vohältnis no seeehr viele an geiln musikgschmock hom....^^ schaug man bz un... lafn ibbrol lei ma hip hopa oddo hippies manondo..... sitzt man nomittog af do tolfa, will gimiatlich a wian sunneliegn, nor muss man fa a poor irgend a techno scheiße ertrogn.....-.- i mahn, es kennt enkre musik in haus oddo af enkre "voonstoltungen" horchn.... obbo bitte et mitn radio oddo wos auch immer in gonzn nomittog in ondre leit ununtobrochn af die eier gian..... i mahn wenns wenigschtns a normale musik war... (gesong war a oftamo erwünscht^^) nor wars mir jo scheiße obbo et bolls 3 stundn olbm gleich dohingeat.....-.-
fin rescht..... metal will never die ^^ _________________
|
|
|
feichta
|
Verfasst am: 06.05.2008, 19:00 Titel: |
|
|
ach i bin jo a koan techno fanat odo so opas obo es kimp holt af di stimmung drauf un weil zB wennman letz au isch hertman wo lieba opas metal ortigis awi techno und bollman holt ina disco get sebn past techno dozui... obo jo dauond techno wert schun ingalign strenge _________________ Lieba letz sitzn awi guit stien
|
|
|
fropse
|
Verfasst am: 06.05.2008, 19:24 Titel: |
|
|
metal wemman letz au isch
|
|
|
feichta
|
Verfasst am: 06.05.2008, 19:28 Titel: |
|
|
jo wenn i letz au bin sebn hon i a wuit und sebn horch i holt amo metal^^ _________________ Lieba letz sitzn awi guit stien
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|