|
|
Autor |
Nachricht |
galabriel
|
Verfasst am: 22.01.2007, 09:11 Titel: |
|
|
is problem wor uafoch, die garderobe wor zi kluan, die leit wos in do garderobe hettn gimisst kuane kleidungsstuecke mehr unnehm weil sich uafoch viel zi viel augihäuft hot. es worn uafoch viel zi viel leit. am ende ischs nuar logisch zin an chaos kemm, konne a gern vostian. Isch holt scheisse, dass soffl viel zeug volorn gong isch =(
|
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 22.01.2007, 13:01 Titel: |
|
|
greiver hat folgendes geschrieben: | is problem wor uafoch, die garderobe wor zi kluan, die leit wos in do garderobe hettn gimisst kuane kleidungsstuecke mehr unnehm weil sich uafoch viel zi viel augihäuft hot. es worn uafoch viel zi viel leit. |
greasse fa do garderobe hot des nix zi tian honn schon a poormo in welsberg hinto do garderobe ausgholfn (i tui des gern ^^ ) und sem worn efta schon mehra jaggn / leit..
System ban Jaggnauheng ischs wichtigste, gscheida ban auheng awin länga brauchn dassman donoch schnell isch ban oatian, und schaugn dass di zettilan net oafliagn  _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
galabriel
|
Verfasst am: 22.01.2007, 13:43 Titel: |
|
|
ok sebn kannsch sicholich recht hom 
|
|
 |
thedollar
|
Verfasst am: 22.01.2007, 14:25 Titel: |
|
|
iz kimme mit worum pa kleidungstücke oft so aunahna drin san...
Diese jacke gehört:
Wohne in:
Telefonnummer:
vielleicht wortas jo fleißig und hobz ausgfillt.....gscheida war´s
$
|
|
 |
covi

|
Verfasst am: 22.01.2007, 14:59 Titel: |
|
|
philipp91 hat folgendes geschrieben: | i hon mit meindo koppe a prutal fettn gschobn! zin glick hotse do dj kop! danke neamo an in dj!!  |
welan ball worschen du? 
|
|
 |
lara
|
Verfasst am: 22.01.2007, 16:43 Titel: |
|
|
jo in foll meina jagge isch a wek.... obo i glab i gib di hoffnung au  _________________ Höre nie auf zu träumen denn die Träume sind es wofür es sich zu leben lohnt:)
|
|
 |
sweetheart
|
Verfasst am: 22.01.2007, 20:19 Titel: |
|
|
Hallo! I on mei jagge nimma fun, noa hot mo mei freindin uanfoch uana in di hond gidruckt, suscht hetmo in bus vopasst... Es isch a schworz-graua jagge. Do wor no a braundo pullova in ärml drin... I gibse its in a maturantin fa do LPA... Bitte an di se wendn...
|
|
 |
Gast
|
Verfasst am: 22.01.2007, 20:49 Titel: |
|
|
also i hon af den ball la meina nervn volorn 
|
|
 |
iris91
|
Verfasst am: 25.01.2007, 21:17 Titel: |
|
|
a freindin fa mir hot ihra jagge a nima krieg, es war a brauna daunen jagge (benetton)... wennse jemand hot, meldit enk sem bitte... thx!
|
|
 |
patz0

|
Verfasst am: 25.01.2007, 22:43 Titel: |
|
|
Ach bin i froah dasse olm ols ungilod honn  _________________ patz0 bloggt
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |