|
|
Tit es Snusn? |
Jo |
|
19% |
[ 46 ] |
Na |
|
80% |
[ 194 ] |
|
Stimmen insgesamt : 240 |
|
Autor |
Nachricht |
schwimmi
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:15 Titel: |
|
|
i bin a onlywochenendsnuser _________________
|
|
|
|
hecha
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:22 Titel: |
|
|
danielkaneider dogibido recht!!!bin mo sicho apour lait wosn do gschriebn hom, homs no nio ginumm und wissn relativ wionk ibo des!!!!
Des Thema konn la fan greiver kem!!!!!
I fin snus ibohaub net letz!!!kenn a prutal viel wosns tion und net wie do dani sog la i,greiver odo hockeyspiela !! konn sicho 50 lait auzehl obo isch glaich.....
spuckn tutman a la wenmans isch earstemo tut...und i tant mi informiern wenne schun druntoschreibat!!!!Dei leit wosns nem wern schun wissn worum....
ALSO I FINS GUIT!!!!
|
|
|
ruffy
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:27 Titel: |
|
|
Zitat: | i find snus net so letz... gewisse meinungen von leit de schreiben es isch grausig und es bring nix sell zeug von unwissenheit!
bevor man über epes schreib sollet man sich erster amol informieren! und net glei sogen es isch a merda usw..
greetz |
lieba a packl thiggn in tog wie a snus in 10 johr, se dozui.
wos bitte sog der sotz ibo unwissenheit aus?
i gib dir a schun di ontwort: i mog koane snus, obo i rach.
desholb a kloando tip in foren:
1. lesen 2. denken 3.posten 4. lesen 5. editieren
wer schreib, di leit solln sich informiern, soll selbo a quelle breng, weil sel anfoch a so zi schreibn zeug a fa unwissnheit=P. l2p
und um zin thema zrugg zi kemm:
i hon 1 snus bis iz kop, in schweden vor a poor johr, und es hot mir et gschmeckt und i hon koan sinn drin gfun, mir a sackl zwischn lippe und zohnfleisch zi steckn.
in skandinavien lafn leit manondo, denan hots fan snus teile fan zohnfleisch weggfressn und welche, de uhne 2 packlna gleichzeitig im maul gor et fan haus gien.(in di sem fahln a schun teile fan zohnfleisch)
nemps, odo nemps et, mir eigentlich egal, sollong es mir noa et af di fies spuckt. _________________ Ein Experte ist ein Mann, der hinterher genau sagen kann, warum seine Prognose nicht gestimmt hat.
|
|
|
petralii
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:34 Titel: |
|
|
isch gonz witzig de leit onzischaugn.... hehe
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:39 Titel: |
|
|
naja, als "guit" tatis anet bezeichn...
hons oft genui probiert. i, als nichtraucha, spiars ziemlich obo hon keart leit wos rachn brauchn schon apoor "mehrere" unto do lippe damit die erhoffte wirkung kimp. is gefühl im ollgemeinen isch jo recht lax obo do geschmock isch hot amol lama scheiße meindo meinung noch....
die sacklan gian eh no, obo wenmans zeug sich sunst unto die lippe steckt isch grausig meindo meinung noch...
obo, naja, jedn seins _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
santaclaus
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:46 Titel: |
|
|
hm, kurz gsog...oraltabak _________________ „Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“
|
|
|
kanaidi
|
Verfasst am: 02.01.2007, 19:49 Titel: |
|
|
@ ruffy
du mogsch koan snus? ober du rachsch? wos ischen sell für a argument bitte! und des mit foren lesen und so weiter konsch dor a sporen!
quellen mogsch?! bitteschön: http://de.wikipedia.org/wiki/Snus
www.northerner.com
um zurück zum thema zu kemmen
du findesch koan sinn im snusen, i find koan sinn im rachen! wos bring dir es rachen?? wos bring dir a tschigg ins maul zu tian? zwischen deine 2 lippen?
du hosch a poor leit in skandinavien gsegen wos a hinige lippe kop hoben, sell werd a stimmen weil wenn mans zuviel und zu oft tuat donn geat oans es zonfleisch zrug! sem gib i dor recht! i kenn holt zum bsp jemand der an an lungekrebs gstorben isch, und sell weil er am tog 2 packteln tschiggen gracht hot und net 2 packteln gnust hot!
i glab mir kennen olle mehr leit wos an rachen gstorben, oder erkronkt sein oder?!
wieso snust man?
bei ins dor bz umgebung isches iats eigendlich recht verbreitet! es mog villeicht net guat ausschaugen wenn sich jemand a sackl im mund hot... ober sell isch onsichtssoche!
i z.Bsp. snus weils gemiatlich isch... gemiatlich im sinn von man werd ruhig und geniests oanfoch! des isch schwar zum erklären! muas man probieren!
auf jeden foll, wer spuckten beim snus ummer? villleicht bei di ersten mole, ober dornoch gonz sicher nimmer?!?!!!
i find snusen amol 10000 mol besser wia rachen! erstens stinkts net wia zigaretten, kostet im verhältniss wianiger, man stört niamanden lei weil man a gschwollene lippe hot, und es isch sicher net so ungsund wia es rachen!!!!! dass man in a nikotinsucht verfollt isch es risiko! ober beim rachen isch sell viel heacher..
es isch jedem seine soche... probierts es oder probierts es net... ober über epes zu urteilen von dem man koane ahnung hot...
ciaociao
|
|
|
galabriel
|
Verfasst am: 02.01.2007, 20:07 Titel: |
|
|
hecha hat folgendes geschrieben: | d
Des Thema konn la fan greiver kem!!!!!
I fin snus ibohaub net letz!!!kenn a prutal viel wosns tion und net wie do dani sog la i,greiver odo hockeyspiela !! konn sicho 50 lait auzehl obo isch glaich.....
spuckn tutman a la wenmans isch earstemo tut...und i tant mi informiern wenne schun druntoschreibat!!!!Dei leit wosns nem wern schun wissn worum....
ALSO I FINS GUIT!!!! |
lol danke hecha =)
na also i find snus a net letz, hot an guatn gschmock ausso wennmans schluckt sebn geht man gern zi speibn =) fir an nichtracha isch snus echt zach, sebn konndis wirklich ausnfetzn se isch wohr. wenne rachn tuisch bemerksche gor nix.
naja snus isch obo dofi um einiges gsinda als tschiggn.
also i bleib liaba ba den als ba die tschigg.
zu dir stiffla -.- du hosch selbo snus ginumm also glei stille san =) und et zi bleid zi rachn i will nimma rachn wo ischs problem dobei?
|
|
|
kanaidi
|
Verfasst am: 02.01.2007, 20:42 Titel: |
|
|
@stiffla
hosenscheisse!!
du woasch schun dass in an snus dor gleiche taback drin isch wia in a zigarette!
|
|
|
patz0
|
Verfasst am: 02.01.2007, 20:44 Titel: |
|
|
Wossopfeife <-- Olm no is beste _________________ patz0 bloggt
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|