|
|
Autor |
Nachricht |
hanza
|
Verfasst am: 14.11.2006, 17:45 Titel: Ab wann darfst du ausgehen? |
|
|
I tarf se folt amol zwor binne no vk jung obo wos will man tian :wink: 8)
|
|
|
|
kaila
|
Verfasst am: 14.11.2006, 17:48 Titel: |
|
|
hmn....i tat sogn kimp drauf un wohin man get.....in di meischtn lokale kimmsch eh erscht ob 16 inne, oddo ob 18....solong di jeweilign oltosklassn ihra kneipn hom ischs mir scheissegal _________________ ....break on through to the other side....
|
|
|
manaia
|
Verfasst am: 14.11.2006, 17:56 Titel: |
|
|
jo b tat schun sogn dasman ob 16 ausgion sollat und et dofor, i hons jo a schun dofor getun, obo bol teilweise 13 odo 14 jähriga umalafn noa denkimo schun oft...
|
|
|
covi
|
Verfasst am: 14.11.2006, 18:10 Titel: |
|
|
ma i hon, wi di maistn kollegn fa mir, mit 14 ungfong obo a menge glabi fong mit 15 un.
|
|
|
thedollar
|
Verfasst am: 15.11.2006, 13:10 Titel: |
|
|
ebm wollman 15 16 wor, sebm hottman no an reiz kop irgndwo hinzigian!
$
|
|
|
freesoul
|
Verfasst am: 16.01.2007, 22:28 Titel: |
|
|
eigentlich störts et soffl dass sella "kinder" is wochenende unterwegs sein... obo bol man so de 13-14 jährign mit an vollfetzn ummalafn sig... sel get oan schun brutal af die e***
|
|
|
chris007
|
Verfasst am: 17.01.2007, 11:04 Titel: |
|
|
@nos, iats direkt af di eier gian kannt i des nit hoaßn...isch uanfoch traurig!! isch irgendwia nit di schuld fa di *kinder* mear fa di eltern, des af ihre kinder nit gscheide audrpassn, bzw. an zu geringen hausverstont hobm, um di kinder mit 13,14 no awian drhuame zi koltn!
i hon zwischn 15 und 16 unkep, viel. awian spote, hon ober GOR nix versaump! ibrhaup isch des ausgian mear oder wianiger lai bis selm, bisse di erschte RICHTIG freindin gfuntn hosch, noar liggman souwiso mear lama drhuame af dr couch.... hehe!;c))
mfg
chris
|
|
|
covi
|
Verfasst am: 21.01.2007, 18:07 Titel: |
|
|
helli hat folgendes geschrieben: | Fa mir aus gsegn sollat man et vor 15 - 16 Johr die Wochnendn untowegs sein... Hon a mit 14-15 ca. unkep regelmäßig zi gian, obo man kimp jo die holbe Zeit in die gewissn Lokale et inne, man werd durchaus um den scheiß Ausweis gfrog u. olla eltan schaugn an beld un... |
ma des worn pa mir schun di geilstn zaitn bolmo mit 15 olbmo schaugn gimisst hom innezikem und in alk zi krign....
sel wor schun olbm volle a hetz
|
|
|
lukfis1
|
|
|
chrischa
|
Verfasst am: 21.01.2007, 18:21 Titel: |
|
|
Wos voschtesch du unto Ausgian??La sich mit Kollegn treffn odo sich betrinkn?
Mein erschtn Rausch hone mit 16 kopp....und sem hot nua is ausgian a ungfong...
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|