|
|
In welcha Liga spielt die Monnschoft wo des Fan seit? |
Serie A (ITA) |
|
39% |
[ 68 ] |
Deutsche Bundeliga |
|
18% |
[ 31 ] |
Österreichische Bundesliga *lol* |
|
5% |
[ 9 ] |
Primera Division (SPA) |
|
5% |
[ 9 ] |
Premier League (ENG) |
|
9% |
[ 17 ] |
1. Französische Liga |
|
1% |
[ 3 ] |
ajo: SERIE B (fi di JUVE Fans...) |
|
13% |
[ 23 ] |
tiefere oder andere Ligen |
|
6% |
[ 12 ] |
|
Stimmen insgesamt : 172 |
|
Autor |
Nachricht |
chris90
|
Verfasst am: 19.11.2006, 18:33 Titel: |
|
|
Premier League! Gonz klor, isch fa mir aus gsechn fan niveu und a fan gonzn drumherum die beschte liga. Di gigantischn stadien san olbm volle, und se oft sogor in do zweitn englischn liga. Gonz ondorscht in italien, wo do zuischaugaschnitt eh net viel heacha isch wi in do 2. bundesliga. Do Serie A werfat i no et amo fahlintis niveu vor, viel mea di fahlintn zuischauga, do storke politische einfluss, und do extrem taktische und deswegn oft longweilige fuisboll.
Di Premier League spiele san oanfoch schnella und härta. Und i fiebo jeds johr wido miet obs ManU endlich wido an di Spitze schofft und Chelsea an tritt in o**** fopasst.
/edit:
@260599
i glabs net, hon olbm gimoant i bin do oanzige ManU fan in den lond!
|
|
|
|
hervi
|
Verfasst am: 21.11.2006, 12:41 Titel: |
|
|
Also mein Monnschoft sein die Tiroler va Innsbruck und die Celtic Glasgow!
Grien isch oanfoch a bäriga Forbe!!!!!
|
|
|
dermike
|
Verfasst am: 21.11.2006, 14:20 Titel: Re: Innsbruck vor! |
|
|
vermaechtnis hat folgendes geschrieben: | Also ich als überzeugter Wacker Tirol Fan verfolge natürlich die österreichische Liga.
Innsbruck du wirst siegen, sollst die Stadt der Sieger sein, im ganzen Lande soll es schallen, Wacker Tirol, bist mein Verein! |
Kim bitte amol afn neuigstn Stond! WACKER INNSBRUCK bitte!
Die beste Liga fa do Welt isch sicho die Englische.
I intressier mi obo a fi die 60a!
Natürlich isch mein Lieblingsverein Wacker!
|
|
|
fobeplatz
|
Verfasst am: 26.03.2007, 16:07 Titel: |
|
|
Mei Monnschoft isch Juventus, a wennse B spiel, obo in a por jahrlan stionmo widdo gonz obn
Beste Liga....hm...vileicht die 1. Amateurliga Gruppe B _________________ SHIFT_the future
|
|
|
cheese
|
Verfasst am: 26.03.2007, 17:25 Titel: |
|
|
Forza UDINESE!!!!! negschtis johr gewingse ols!!!
|
|
|
fh
|
Verfasst am: 26.03.2007, 17:41 Titel: |
|
|
!HSV4LIFE!
|
|
|
covi
|
Verfasst am: 26.03.2007, 17:47 Titel: |
|
|
cheese hat folgendes geschrieben: | Forza UDINESE!!!!! negschtis johr gewingse ols!!!
|
jo sogi ah, di serie A werdnse giwing und di coppa italia. und noa negschts johr wido di serie A und di champions league.....
dio mit de topstars wosze hom, jo lamano gewaltig _________________
|
|
|
pete
|
Verfasst am: 26.03.2007, 17:56 Titel: |
|
|
mein lieblingsvorein spielt in do holländischen ehrendivision...
Ajax Amsterdam _________________
|
|
|
260599
|
Verfasst am: 28.03.2007, 10:31 Titel: |
|
|
pmp hat folgendes geschrieben: | Eieiei... wie konn man lei Fan sein van a Monnschofft wo a Spiela wie C. Ronaldo spielt !! |
eieiei, miglior giocatore del mondo, a bissl arrogant obo se isch mir scheissegal. mir om in beschtn u des olla et!!! wer et insig dassz do beschte isch vostet nix fa fuißboll
kensche que sera, sera??
steve gerrard, gerrard
he kisses the badge on his chest
then he puts in a transfer request
steve gerrard, gerrard
obo mei aussoge dass pool scheisse spielt mussi mitloweile relativiern, spiel inzwischn ziemlich guit! hoffmos haudnse in holbfinale chelski weg, noa lossati in finale fa unfong un in mighty john o`shea spiel _________________
|
|
|
busbyboy
|
Verfasst am: 28.03.2007, 14:40 Titel: |
|
|
260599 hat folgendes geschrieben: |
obo mei aussoge dass pool scheisse spielt mussi mitloweile relativiern, spiel inzwischn ziemlich guit! hoffmos haudnse in holbfinale chelski weg, noa lossati in finale fa unfong un in mighty john o`shea spiel |
When Johnny goes marching down the wing,
O'Shea! O'Shea!
When Johnny goes marching down the wing,
The Stretford End are gonna sing...
"We all know that Johnny's gonna score"
I was et wos i fi a CL-Finale ManU- Li***pool gebat! Se war mit Obstond is geilschte wos passiern kennat! _________________
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|