Südtirols größte Foto- und Partycommunity.
 Foren-ÜbersichtForen-Übersicht   SuchenSuchen   RegelnRegeln   LoginLogin 

15-jährige Erpresser
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Weiter

Autor Nachricht
wissi

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 18:30    Titel:

cruelangel hat folgendes geschrieben:
Also i kenn de ned, obr i hoff de hom an Schock fürs Lebm kriag, den sie nimmr vrgessn: nuar learnen se wenigstns, sich auzufiarn wia sichs gheart

i kenn de zwoa teppm ah,obbo schock hom de fa mir aus ah koan!!longe wornse do eh et,...dess isch dennan olls gleich,eha mochn dei sich no groas und moan wennse amol in knast worn noa sanne no coola!!!des isch mei meinung,... Ausrufezeichen

muschl

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 18:34    Titel:

Oano kurz HOB, a Woche odo awin mehra glab i..

verena007

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 18:43    Titel:

Also, fir de wosz et wissn:
2 15-jähriga fa Bruneck hokm itz shcun seit längaro Zeit an 12-jährign erpresst! di Elton fa den Bui sans drau kem und di Polizei hom de Buibm ba a Ibogobe fa Geld festgenum (Hollywood-reif)!!
Mir tut der 12-jährige Bui load, weil i mo denk, dass der et a rui hom wert fa de 2a typm...!
Ajo und zi Ghetto Bruneck moan i brauch man jo nichts ma sogn, weil de san olla komplett nebm di potschn...!
LG

mariale

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 19:37    Titel:

na sorry, obo wos wor den do?? Verlegen

acidhorse

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 19:41    Titel:

Leit schaug awin wieniga fernseh... Des isch jo fellig erga wis in monchn groasstädte zuigeat.

covi

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 19:41    Titel:

jo es hop sicho olla recht und i will anet do ols widoholn wos schun gsog wordn isch...

i hon la keart dass oano vourtailt wordn isch bis 18 do unte zi bleibm obo des stimp sicho et, bis do is urteil isch vogeht sicho no awin zeit.

i denk mir obo hot ah dass schlimmara sochn passiarn und noa isch des fa mir aus gsechn etamo sofl schlimm, i moan logisch ischs schlimm obo si homin jo et z.b. olbm zomgschlog odo so

enjoyit

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 19:51    Titel:

tonyhawk hat folgendes geschrieben:
jo es hop sicho olla recht und i will anet do ols widoholn wos schun gsog wordn isch...

i hon la keart dass oano vourtailt wordn isch bis 18 do unte zi bleibm obo des stimp sicho et, bis do is urteil isch vogeht sicho no awin zeit.

i denk mir obo hot ah dass schlimmara sochn passiarn und noa isch des fa mir aus gsechn etamo sofl schlimm, i moan logisch ischs schlimm obo si homin jo et z.b. olbm zomgschlog odo so

fa mir ausgsegn isch des brutal schlimm... weil wenne do schun in do mittlschuile bedroht wersch, zoag sel wie unsicho die schuiln san! gewolt hot vieleicht epans af do stroße und im "ghetto" ( Lachen ) zu suichn obo et af schuiln... ormo bui, ehrlich.. der hot sicho nimma fein schlofn gekennt!

Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger

covi

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 19:58    Titel:

salomonrider hat folgendes geschrieben:

fa mir ausgsegn isch des brutal schlimm... weil wenne do schun in do mittlschuile bedroht wersch, zoag sel wie unsicho die schuiln san! gewolt hot vieleicht epans af do stroße und im "ghetto" ( Lachen ) zu suichn obo et af schuiln... ormo bui, ehrlich.. der hot sicho nimma fein schlofn gekennt!

jo sicho ischs schlimm, obo ischs fi di schlimma oanmo di woche erpresst zi werdn odo oanmo di woche zomgschlog zi werdn? des isch la a beispiel obo i denkmo den bui het schun ah schlimmaras passiern gikennt odo?

flow

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 20:01    Titel:

sia spakks

siroliver

BeitragVerfasst am: 07.11.2006, 20:24    Titel:

jo sicho ischs schlimm, obo ischs fi di schlimma oanmo di woche erpresst zi werdn odo oanmo di woche zomgschlog zi werdn? des isch la a beispiel obo i denkmo den bui het schun ah schlimmaras passiern gikennt odo?

Dai dai, wo liegen do Untoschied?? Wenns hoaßt: Entwedo Kohle her oddo Schleg?

I vosteah deine Logik net? Wos waren schlimma? Wenn er jede Woche Schutzgeld zohln muss und seine Elton bestehln muss um et Schleg zu kriggn, oddo jede Woche Schleg zu kriggn? Va mir aus gsechn kimmp sichs la afs gleiche. I hoff la dass de Kindo zur Rechnschoft gezogn werdn, weil des konnsch et tian. Ubbo insperrn nutzt jo a nix, weil meischtns werdn de Leit im Knast jo erscht richtiga Vobrecha...

Neues Thema eröffnen   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    Youonweb.it Foren-Übersicht -> News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Weiter
Seite 4 von 20

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Ähnliche Beiträge
Thema Autor Forum Antworten Verfasst am
Keine neuen Beiträge 20-Jährige aus Barbian stirbt bei Unf... halo2 News 7 06.06.2008, 10:17 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 14-Jährige von Freunden ermordet ali News 29 14.05.2008, 13:34 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 35-jährige an Toilette festgewachsen schlofale92 News 32 13.03.2008, 21:43 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 14-jähriger Erpresser angezeigt mario Allgemeines 62 17.01.2008, 17:48 Letzten Beitrag anzeigen
Keine neuen Beiträge 75-jährige Schwedin besitzt 40-Gbit/s... freakz Rund um den PC 6 31.08.2007, 12:49 Letzten Beitrag anzeigen