|
|
Autor |
Nachricht |
Gast
|
Verfasst am: 14.11.2006, 10:44 Titel: |
|
|
i war jo a net stolz drauf... obo bo i woasis jo net, i kennse, i was wosze fra scheiße augfiert hom, jo oke hem voteidig i sie net obo do zi den thema muss i sogn, dass do do w und j et di schuld alane trogn, i will itz et do dein bruido (i hoff es isch dei bruido) vourteiln obo do se isch a ka unschulds lamm...
i hett la amo dei meinung hearn giwellt ob du gleich denksch wia di medien... obo najo i loss do dei freiheit und wenn du mos et erklärn willsch, wia du des aufosch nuar loss i di deinigs denkn, weil zwing tui i di net mir des zi dozehln..
Greeze
MaNu
|
|
|
|
gbritalia
|
Verfasst am: 14.11.2006, 20:07 Titel: |
|
|
wie lustig, du intressiersch di schun fir mi? uiuiui... i glab du hosch mol genui ba dir zu schaugn, und passsch besser au ibo wen du is maul aureissch! weil i glab net dass i sowos nötig honn
also bitte.
1. mol tuasch gonz glei stille sein! weil i hon MEIN geld auf MEIN KONTO! und brauch niamand erpressen!
2. noch a poor johr orbatn dozohl i mir mein scheiss selber und wer ihn mir a weiterhin selber dozohln!
3. tant i dir roten gonz obo gonz schnell still zu sein, sunst stopf i dir persönlich is maul! und sem sog i dir bursch, sem hosch nua zeit dass mol mit deine kollegn kimsch, weil sem megn sie di nua wirklich mol retten!
4. mecht i echt mol wissen, ob du in dein freizeit nix besseres zu tian hosch, als di fir ondre leit bzw ibo mi zu informieren, wei scheinbor
intressier i di jo brennend... _________________ We love it we need it excess..
we hate it we want it express..
we feel it we gat it not less..
we need it we love it..
excess..
You gotta say yes to another excess ...
|
|
|
dannile
|
Verfasst am: 14.11.2006, 20:27 Titel: |
|
|
Glab es eigntlich dass de Diskussion seggo wos bring?
Die wohrheit wissn la die 3 betroffnen. In die oan Leit kennse sogn wosne well. Und ehrlich gsog intressiert mis ah net. Die gonze Wohrheit weartman net dofrogn und des gstreite und ummagerätsle isch sinnlos und läschtig. _________________ "Erinnern Sie sich an die Plakate auf denen stand: 'Heute ist der erste Tag vom Rest ihres Lebens'? Nun, das trifft auf jeden Tag zu, außer auf einen: Auf den Tag, an dem man stirbt!"
|
|
|
Gast
|
Verfasst am: 14.11.2006, 23:47 Titel: |
|
|
@dannile
i gib do recht!
gbritalia
lossmos anfoch, mir wern do nia zi an punkt kem... schau du hosch dai meinung, mir hom insra und die ondon hom ihriga, also lossmos...
MfG
MaNu
|
|
|
pmp
|
Verfasst am: 16.11.2006, 11:30 Titel: |
|
|
kingernis hat folgendes geschrieben: | hon i gsog dass du fa jemand geld erpresst hosch???? du wosch genau wosi moan.... u infoll i bin et aso feige aswi viele ondra leit de wos sich la mit kolegn getraudn! |
Jo eindeutig: du bisch a richtigo CHECKA, a fetto Gangsta du getrausch di jo alloane gegn olla... obwohl gegn an 12jährign et...(des wort jo zi zwoat)
|
|
|
newworlddisorder
|
Verfasst am: 16.11.2006, 11:40 Titel: |
|
|
hehe kingernis du mochschde la lächolich...
wer hotten fa mein bruidos scoota is turbopanzile oagstohl und noar mit schleg fa "ghetto bruneck" gidroht?
tui la amo aupassn wosse sogsch, und konnsch froa sein dassas no zrugkrig hot... _________________
|
|
|
thedollar
|
Verfasst am: 16.11.2006, 12:52 Titel: |
|
|
@ walcha, hosch recht...
longsom wearz wie so a ogstonns bier.....
$
|
|
|
krops
|
Verfasst am: 16.11.2006, 15:12 Titel: |
|
|
La kurz a Froge: Isch do kingernis uando fa die 2 schpastis wos den letzn erpresst hom??
thx
greets
|
|
|
krops
|
Verfasst am: 16.11.2006, 15:17 Titel: |
|
|
scheisse! leit wenn i do nomo "ghetto bruneck" hear... i dran durch...
wenn sich uan sea letzo scheissa getrauat irgndwo und irgndwie amo seina scheiss fresse auzireissn... i schwör i wixatn sofl her bis ihnan dei gonze ghetto scheisse in form fa bluit durchn anus ausarinnat...
cazzo do konnise heiß krign...
jojo zum glück hon i mi holbegs unto kontrolle...
ei ei ei i fassz uanfoch et...
|
|
|
acidhorse
|
Verfasst am: 16.11.2006, 15:38 Titel: |
|
|
Cazzo dou mussimo fellig zwoamo ibolegn obi um weihnachtn hoam fohr wenn itz bruneck asea gfährlicha stodt isch... sem bleibi lieba in wien weil sel isch la a dorf....
|
|
|
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
|