|
|
Autor |
Nachricht |
sniggls

|
Verfasst am: 03.08.2006, 14:35 Titel: |
|
|
i muss sogn mir taugs et letz! vor ollem di klimatischn voändorungen wos dei "neue" spezies mit sich bring san intelligent und interessant beschriebn!
i hoff itz kimp awian mehr so L.P. Lovecraft-Scheiß inne! sie hom jo schun amo fa ando untowossostodt geredit udn do bruido fan typ isch jo scheints et toat hmm...i bin recht zuvosichtlcih dass dei serie no a poor iboroschungen af logo hot! _________________ i stink so scheiße wie i ausschaug!
|
|
|
 |
enjoyit

|
Verfasst am: 03.08.2006, 17:25 Titel: |
|
|
hmm.. mir gfollt des net sovvl.. erinot mi an gozilla und selche riesnechsn... isch et meins... obo i hon amol oan folge gschaug und man muss schun respekt hom. fi a serie wos afn fernseha kimp... woman nix zohlt isch des lamano toll gemocht... ah wis gedrahnt isch... _________________ Dem Kapitalismus wohnt ein Laster inne: Die Verteilung der Güter. Dem Sozialismus hingegen wohnt eine Tugend inne: Die gleichmäßige Verteilung des Elends.
Winston Churchill, 30.11.1874 - 24.01.1965
brit. Politiker und Nobelpreisträger
|
|
 |
lordi
|
Verfasst am: 23.08.2006, 13:29 Titel: |
|
|
Lame geil i schaug olbn und olbn geil.. obwohl i net a sea uana bin wos sea animations zeug gfolt!!!! 
|
|
 |
|
|
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
|
|
|
 |